Ох, на дядо!

С доста голямо закъснение представяме и коментара ни за боксофиса от изминалия уикенд. Знаем, че е време за новия и можеше да пропуснем, но въпросът е принципен.

След като един от филмите на годината „Завръщането” доказа, че родната кино публика все още е способна на адекватни решения (въпреки че беше изтекъл нелегално в нета и доста хора го изгледаха, той все пак успя да оглави класацията за цели две седмици, при това с прилични приходи), логично е нещата да се върнат в нормалното си русло – абсолютни тъпотии получават ненужно голямо внимание, докато по-смислени или далеч по-развлекателни филми са почти напълно пренебрегвани.

През изминалия уикенд най-гледаното заглавие в родните кина е бил отчайващо слабата комедия „Ох, на дядо!” със Зак Ефрон и Робърт Де Ниро, който е регистрирал 13 697 зрители и 119 124 лева. Това е два пъти повече от последните самостоятелни комедии с участието на Ефрон и Де Ниро – „Да разлаем съседите” (7 991 зр. и 63 552 лв.) и „Обратно в играта” (5 439 зр. и 47 508 лв.), както и от „Последният пенсионерски запой” (9 432 зр. и 77 509 лв.), който отново е с участието на Де Ниро.

Отново на второ място се нарежда родното предложение „11 А”, който увеличава приходите си с 5% спрямо дебютния си уикенд, което му позволи да запази позицията си. Той е регистрирал 11 173 зрители и 89 935 лева, с което общите му приходи стават 37 324 зр. и 276 681 лв. Това е повече от резултата на „Живи легенди” (35 346 зр. и 269 421 лв.), от който изоставаше след първия си уикенд, но по-малко от резултатите на „Тилт” (50 320 зр. и 360 048 лв.) и „Шменти капели” (42 019 зр. и 308 439 лв.).

На трето място дебютира анимационният „Робинзон Крузо”, който регистрира 8 959 зрители и 79 197 лева. Това е доста висок резултат за анимация, която не е на голямо студио, и явно популярността на романа на Дефо и конкретно на образа е оказала влияние. За сравнение, други познати герои като Ной и Малкия принц са стартирали както следва: „Ой, къде изчезна Ной!” с 8 447 зр. и 73 218 лв., а „Малкият принц” с 5 908 зр. и 52 694 лв.

Второто ново предложение за седмицата е вдъхновеният от действителни събития „Часът на героите”, който дебютира на четвърта позиция с 5 746 зрители и 65 122 лева. Това е почти идентичен резултат с този на „В сърцето на морето” (6 163 зр. и 65 983 лв.) на Рон Хауърд, който също е базиран на действителна история, свързана с морето. Но докато за филма на Хауърд смятахме, че това е доста сериозно разочарование, за „Часът на героите” не бихме казали същото, при все звездния актьорски състав – подобни истории просто не са много популярни у нас.

След две седмици на върха, „Завръщането” на Алехандро Гонзалес Иняриту и Леонардо ДиКаприо се сгромолясва чак на петото място с 5 365 зрители и 48 979 лева, с което общите му резултати за три седмици разпространение стават 55 179 зр. и 472 248 лв. За същия период „Вълкът от Уолстрийт” е разполагал с 87 226 зр. и 680 397 лв., докато „Джанго без окови” (30 584 зр. и 302 341 лв.) и „Великият Гетсби” (20 329 зр. и 201 484 лв.) са се представили доста по-слабо.

Последното ново предложение „Гордост и предразсъдъци и зомбита” дебютира чак на 12-то място с 2 017 зрители и 15 996 лева, което е изключително разочароващ резултат, тъй като филмът въобще не е толкова лош, колкото може да си помисли човек – със сигурност е по-качествен от лидера тази седмица. С подобен резултат е дебютирала чудната хорър комедия „Пираня” (1 531 зр. и 16 628 лв.).

Тази седмица филмите от Топ 10 са гледани от 60 021 зрители, които са донесли приходи от 538 276 лева. Това е с 10,7% повече от миналата седмица, когато „Завръщането” зае първото място за втори път с 11 099 зрители и 102 037 лева, и с 4,4% повече от миналата година, когато „Пътят на Юпитер” застана начело на класацията с 24 116 зрители и 252 577 лева.

[table id=336 /]

<< Предишна седмица

Similar Posts

Вашият отговор на heinrich Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

4 Comments

  1. „Ох, на дядо!” трябва да бъде заличен! Бъдещото човечество не бива да знае, че е имало такава повърня. Поне да беше няква истинска бруталия, а то кво – една цица нямаше в тоя филм. Как се е навил Де Ниро да играе в това не знам…