Силата се пробужда

Нищо не може да спре победоносния размазващ ход на „Междузвездни войни: Силата се пробужда” по световните екрани и подхранван от празничните почивни дни, той продължава да чупи рекорди (засега цели 37 на брой, а предстоят да паднат и още няколко).

За втория си уикенд в щатските киносалони седмият епизод от „Star Wars” сагата е регистрирал 153,5 милиона долара, което е най-големият втори уикенд в историята, изпреварващ 106,5-те млн. на „Джурасик свят”. С това, само за десет дни, „Силата се пробужда” е спечелил безпрецедентните 544,5 млн., а като прибавим и 546 млн. от международните екрани, глобалният боксофис на филма (за 12 дни) вече минава 1 млрд.

Тук прибавяме и резултатите на „Силата се пробужда” от България, които се измерват в 64 997 зрители и 708 910 лева за уикенда и общо 230 560 зр. и 2 444 223 лв. до момента.

След „Силата се пробужда” най-големият хит за седмицата е „Daddy’s Home” с Уил Феръл и Марк Уолбърг, който заема второто място с 38,8 милиона. Това е една идея повече от предишния съвместен филм на двете звезди „Ченгета в резерв”, който дебютира с 35,5 млн.

Трети е второто ново предложение за седмицата – „Джой” на Дейвид О. Ръсел. Филмът с Дженифър Лорънс, Робърт де Ниро и Брадли Купър е спечелил 17,5 милиона, което е по-малко от първия уикенд в широко разпространение на „Американска схема” (19,1 млн.), но повече от уикендите на „Боецът” (12,1 млн.) и „Наръчник на оптимиста” (10,7 млн.).

На четвърто и пето място се нареждат съответно „Сестри на макс”, който приключва уикенда с 13,8 милиона, и „Алвин и Чипоносковците: Голямото чипоключение” с 12,7 милиона. До момента комедията с Тина Фей и Ейми Полър разполага с 37,1 млн. – повече от последния им общ филм „Майка под наем” (32 млн.), а Чипоносковците са спечелили 39,3 млн., което е най-ниският резултат на филм от поредицата до момента.

Останалите големи нови предложения са „Concussion” с Уил Смит и римейкът на „Критична точка”, които дебютират на 6-то и 8-мо място.

Вдъхновеният от действителни събития „Concussion” е спечелил 11 милиона, което е най-ниският дебют на филм, в който Уил Смит изпълнява главната роля – досегашният „първенец” беше „Легенда за Багър Ванс” (11,5 млн.). Добре, че поне Смит получава добри отзиви за изпълнението си.

Критична точка” регистрира 10,2 милиона, което е повече от премиерния уикенд на оригиналния „Критична точка” (8,5 млн.) с Патрик Суейзи и Киану Рийвс, но съдейки по нашата реакция спрямо римейка, както и по тази на критиката и публиката зад океана, той едва ли ще успее да мине крайните приходи на предшественика си, които възлизат на 34,8 млн.

Тази седмица филмите от Топ 10 са донесли приходи от 278 млн., което е с 56% повече от миналата година, когато „Хобит: Битката на петте армии” зае първо място за втори път с 40,9 млн., и с 66% повече от 2013 г., когато „Хобит: Пущинакът на Смог” остана начело на класацията за трети път с 29 млн.

Топ 10 според предварителните резултати:

# Име сед. Приходи Уикенд Промяна Общо приходи
1 Star Wars: The Force Awakens 2 $153,522,000 -38.1% $544,573,329
2 Daddy’s Home 1 38,800,000 38,800,000
3 Joy 1 17,500,000 17,500,000
4 Sisters 2 13,880,000 -0.3% 37,147,930
5 Alvin and Chipmunks:  Road Chip 2 12,700,000 -11.1% 39,399,441
6 Concussion 1 11,000,000 11,000,000
7 The Big Short 3 10,520,000 2,681.0% 16,013,455
8 Point Break 1 10,220,000 10,220,000
9 Hunger Games: Mockingjay Pt. 2 6 5,300,000 -6.9% 264,603,061
10 Creed 5 4,600,000 -8.2% 96,316,653

Similar Posts

Вашият отговор на jorew Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

3 Comments

  1. може би сте го споменали, ама кой е първенецът по приходи в България евър?