Хей, бяхме позабравили за „Jupiter Ascending” на Уашовски, въпреки че е сред проектите, които следим отблизо. Просто от около половин година насам – от супер странните снимки от снимачната площадка – не сме чували или виждали нищо за него и е нормално да изхвръкне от съзнанието ни. Радостното обаче е, че сега той се завръща във фокуса на вниманието ни с гръм и трясък и то не с някоя официална снимчица или с промо-плакат, а направо с трейлър. Вижте.

Както казва Киану Рийвс, „Уоу!” Това или ще най-яката космическа опера от последните незнайно колко години, или ще е такава брадва, че свят ще ни се извие. Визуалната страна няма какво да я коментираме – Уашовски винаги са били майстори в това отношение, но самата история, поне на този етап, ни се струва малко… странна.

Най-големият минус обаче виждаме в актьорите – или поне в някои от тях. „Чайникът” си го знаем, той е такъв дърводелец, че каквито и уши да му избацат, актьор от него няма да стане, така че няма какво да го коментираме. Мила Кунис обаче… Принципно не можем да кажем, че ни е мега любима, но определено я харесваме, а тук ни фалшивее (дори без да си отваря устата) повече отвсякога и ни се струва не на място. От друга страна по-фалшива от Киану в „Матрицата” едва ли може да е, а пък филмът си е хубав, така че това нищо не означава.

Ето отново синопсиса на филма, който евентуално да прибави малко повече смисъл към видяното в трейлъра.

Джупитър Джоунс (Мила Кунис) е родена под нощно небе, предричащо, че е предопределена за велики неща. Вече пораснала, Джупитър сънува звездите, но жестоката действителност е, че животът ѝ е тежък и се състои предимно от чистене на тоалетни и лош късмет. Чак когато генетично подобреният бивш военен Кейн (Чанинг Тейтъм) пристига на Земята, за да я намери, Джупитър започва да разбира съдбата, която я очаква – генетичният ѝ състав я определя като наследница на нещо изключително и тя може да промени космическото равновесие.

Режисьори на „Jupiter Ascending” са Лана и Анди Уашовски, а в главните роли ще видим Мила Кунис, Чанинг Тейтъм, Еди Редмейн, Дъглас Буут, Тъппенсе Мидълтън, Дуна Бае, Джеймс Д’Арси, Тим Пигот-Смит, Шон Бийн и Тери Гилиъм.

3D премиерата на филма е 25 юли 2014.

Similar Posts

Вашият отговор на suicidal Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

12 Comments

  1. В коя вселена някой, който изглежда като Мила Кунис, ще чисти тоалетни?
    LOL (dryly).
    Charming Potato is still in movies. LOL 2 (dryly again). Come on!

  2. Милка е безподобна пачичка и освен дашна мома, друго не и се удава да изиграе правдоподобно.
    Филмът явно се цели в зрителите, които не са достигнали пубертета и предполагам, че Уашовски ще успеят да разкажат поучителна и интересна приказка.

  3. Генетичният и състав(само той) и отрежда велика съдба. Следва логичното… “ Your majesty!“.
    Какви са тия тъпотии бе ?!?

  4. След щедьовъра „Cloud Atlas“ с много неприятно чувство наблюдавам напредъка на новия проект на Уашовски. Прилича изцяло на приказка със sci-fy елементи. Не че е лошо – приказки и за възрастни има, ама това…
    А от видяното в трейлъра, за съжаление и за Мила трябва да се съглася. Хич не й трепна физиономията при различните емоции, които изразяваше (уж). Дано се получи нещо в общи линии добро в крайна сметка, макар да нямам голяма надежда, че ще е запомнящо се.

  5. Милка е със мноого специфичен фейс и трудно променяща се визия…което автоматично и гарантира бързо омръзване от страна на…ами на мен 😀 Иначе пък знаеш ли ги тия двамата, може пък и да има химия м/у тях :))

  6. „Cloud Atlas“ шедьовър????? Тия НЕбратя са само надолу след първата „Матрица“. Стремително плющене към бездната на нищетата.

  7. След „Прометей“ си обещах да нямам големи очаквания към кинотворци от този ранг. Месеци, година на вълнения…накрая панихида на толкова светли очаквания. Поздравления все пак към Уашовски, след Кеану успяха да изкарат и по-трагичен каст с Мила и Тейтъм…и двамата с едно изражение – пребозало теле.

    Докато не видим повече съм на ниво отрицание и утеха с „Матрицата“, „В като Вендета“, „Облакът“.

  8. Глупости, надолу били след Матрицата! Колкото и поп-корн да са В като вендета и Облакът Атлас са значими и оставиха социална следа. Идеята на Анонимните с маските на Гай Фокс тръгна имено от вендетата, а облакът е най-мащабната независима кинопродукция и показа на шибаните студия, че не са миродавни.
    А Прометей е съвсем приличен, дори добър филм, наш си е проблемът, че очаквахме феномени и знамения! 🙂

  9. Чкай бе, „V като Вендета“ е преди всичко графичен роман на Дейвид Лойд и маските сe използват за протест от далечната 1982. Просто филмът пое функцията на усилвател. А и те не са на режисьорския стол. „Облакът Атлас“ е една чудесна книга, която уви не стои добре на големия екран. Проектът си беше обречен от началото. Мен лично ме дразнят купищата грим и маски, за да преобразят героите. Филмът изглеждаше доста добре на места, но с бюджет от 100 милиона всеки знае.