Акира

Проектът не е изоставен. Вече бяхме забравили колко отдавна писахме за игралната версия на „Akira”, която бе оставена в режим „изчакване” и сега, година и половина по-късно, Variety съобщи, че режисьорът Жауме Колет-Сера („Къщата на восъка”, „Сираче”, „Без име”) отново се заема с предизвикателната задача. А тя може да се нарече такава, защото анимето от 1988 година има многобройни почитатели, а и за основа на игралната версия на историята ще послужи култовата манга на Катсуширо Отомо, която прибавя към групата още фенове.

При все че Warner Bros. са имали желание да намалят бюджета на продукцията (представят си го някъде между 60 и 70 милиона долара) и евентуално да сменят режисьора, все пак Колет-Сера си остава изборът им (на този етап, все пак той е редуцирал бюджета на Албърт Хюз от 180 на 90 милиона!) и в момента се търсят сценаристи. Локацията на действието остава Ню Манхатън, адаптацията ще се базира на манга-книгите от 1 до 3. Припомняме, че много актьори бяха коментирани за различни роли (дори и Кристен Стюарт, бррр!), като единственото сигурно име си оставаше Гарет Хедлънд. Ние заставаме зад този избор. Само дето не е ясно дали и кой от желаните актьори ще може да се включи в подновилия развитието си проект. То както вървят нещата, Хедлънд може да остарее и вече няма да става за ролята на Канеда (както преди време това се е случило с Киану Рийвс).

И тъй като Колет-Сера започва снимки на филма с Лиъм Нийсън „Run All Night”, компанията се надява той да е в състояние да задейства „Akira” през пролетта на 2014. Което ще рече, че WB имат желание да „пласират” филма през вече претъпканата 2015 година или че нещата има вероятност отново да се забавят – и тогава, уважаеми манга/аниме фенове, отново ще се почувстваме излъгани…

Similar Posts

Вашият отговор на UZUMAKI Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

2 Comments

  1. Tо този проект ще придобие епични от времева гледна точка тонове :Д Колкото и да съм скептичен заради американизиране на историята и вероятно премахване на „откачените“ моменти, все пак се надявам да успеят да го реализират. От чисто любопитство вече :Д