Ето че дочакахме и този момент. Първият трейлър на очаквания с присвито сърце от всички фенове на оригинала римейк на модерната класика на Чан-Ук Пак „Oldboy” е вече факт и поне на пръв поглед изглежда, че Спайк Лий се е постарал и филмът няма да бъде туширан откъм насилие, захаросан вариант на откровено бруталната история, за да може консуматорската, псевдоморална масова публика на Америка да го преглътне по-лесно.

Ако случайно не сте запознати с оригиналния филм на Пак (или пък с мангата, по която е създаден), с две думи и много опростено (което не прави много добра услуга както на историята, така и на самия филм), „Oldboy” разказва за мъж, който е отвлечен и държан в изолация в продължение на 20 години. Когато най-накрая е освободен, той поема на разрушително „пътешествие” да открие мистериозните причини за своето задържане и да получи своето отмъщение.

Изглежда, че филмът ще оперира на компромисната граница между буквалния („кадър по кадър”) римейк и обещаната нова интерпретация на историята – виждаме, че Лий си е позволил да „пипа” прословутата сцена (от един кадър) с чука в коридора, но сме на мнение, че по-добре с нея, отколкото без.

Няма да правим грешката да си вадим изводи за филма само от този трейлър, но трябва да кажем, че засега сме доволни. Бролин изглежда яко (изненадващо Самюъл Л. Джаксън също) и което е най важното, Спайк Лий е запазил насилието, без което не бихме го погледнали този филм.

А сега вижте официалния постер на филма (от сцена, която е директен цитат от оригинала), първия тийзър, както и една галерия с неизползвани плакати.

Режисьор на „Oldboy” е Спайк Лий, а в ролите са Джош Бролин, Шарлто Копли, Самюъл Л. Джаксън, Елизабет Олсен, Ланс Редик, Ричард Портноу и др.
Премиерата е 25 октомври.

Similar Posts

Вашият отговор на Takeshi Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

45 Comments

  1. Да, изглежда прилично, но все пак – кому е нужно. Oldboy нямаше и няма нужда от римейк. Сега е ред на Тарантино да нахрани Спайк с тази разлика, че той има причина за това.

  2. Нужно е за парички. Не знам за какво винаги си го задавете тоя въпрос, защо Спайдър Мен римейк, защо онова римейк, защо има Комик Кон, защо три филма Хобит, защо не знам кво. Отговора е винаги един и същ – за парички.

  3. Мисля че Р. Чандлър го бяха питали какво е отношението му към факта, че Холивъд разваля книгите му. Той посочил библиотеката си и казал нещо от сорта на: На книгите ми нищо им няма, ето ги седят си непокътнати.

  4. rajnaa готви се римейк и на първия филм (г-н Мъст), който за мен е фаворит от трилогията. Тепърва ще има да се прави римейкове на корейски и японски филми, налазиха американците добрите им истории и няма да има спиране скоро.

    Трейлъра наистина е добър, особено първата му половина…
    След като излиза от ‘стаята“ започват опасенията ми. В крайна сметка, как ще да е. По-добър от оригинала няма как да е, ама поне да успее да го рекламира още повечко. 🙂

  5. Според мен Спайк ще се завърне в играта с „Oldboy“. Дори и да не е по-добър от шедьовъра на Chan-wook Park (което на този етап е неизбежно), пак ще направи много приличен филм и отново ще напомни за себе си и това, на което е способен, а то както знаем е МНОГО! Единствените ми опасения са свързани с това, че прекалено много ми прилича на корейския. Почти дословно ми се видя като кадри, атмосфера и сюжет (разбира се). Но от сега мога да кажа, че съм 100% сигурен, че във филма на Лий ще има повече violence и по-специално онази луда култова сцена в коридора ще бъде още по-брутална.

  6. Хахахаха. Ти беше тоя, за който всичко е шедьовър и всеки режисьор е гениален, нали? Щом и Спайк Ли го изкара, че е способен на много, къде е точно най-посредствения режисьор/сценарист евър, който ако не беше такъв мега расист, дори кариера нямаше да има горкия, а да не говорим колко е глупав и залинял. Тоя седмици не е спал, след като Уил Смит се махна от проекта и са му сипали уайт бой за главен, ама паричките са си парички, и президента е негър от два мандата, неговите глупости вече грам не вървят, мъчи се с нещо да я мръдне тая умрела кариера.

  7. Първо в никакъв случай не всичко е шедьовър и още по-малко всеки режисьор гениален, wtf??? Помий като „Самотния рейнджър“, „Земята: Ново начало“ и „Черният рицар: Възраждане“ наистина са шедьоври, но на посредствеността. А, режисьори от рода на Вербински, Търтълтъб и Джъстин Лин могат да бъдат гениални поставени само в контекста на „творчеството“ на георги дюлгеров, светослав овчаров и т.н. Спайк Лий е класа. Един от най-великите и само слабоумник, чийто естетически разбирания и кино вкус граничат с тези на долнопробен чалга капацитет може да отхвърли шедьоври като „25-ят час“, „Do the Right Thing“, „Clockers“, “ Malcolm X“ и още един куп прекрасни филми като „He Got Game“, “ Inside Man“ и „Jungle Fever“! Комплексите и някой обърквации на Спайк може да са по-големи и от творческата безпомощност на помия като „Карибски пирати 3“, но това по никакъв начин не го принизява като артист с уникален почерк оставил своята следа завинаги в кино историята, какъвто е, защото every once in a while се завръща и прави великолепен филм (дали Oldboy ще е такъв предстои да разберем). Само в малкото пръстче на Лий има много повече живец и кинематографична мощ от колкото в цялото същество на режисьори като Нолан, Дел Торо, Снайдер и други такива very hot настоящи любимци на всички geek-ове по света. Предпочитам да гледам, дори и слаб филм на Спайк пред добър филм на горе споменатите, защото съм убеден, че за мен ще има много повече какво да видя и да ме изпълни в неговия joint от колкото в техните.

    Също така, първо преди да пишеш такива тъпни по адрес на някой си направи труда да проследиш поне няколко негови поста, за да придобиеш някаква представа относно това какъв е вкуса му (кой защитава, какво хвали и кой hate-и). И второ, вземи си канализирай малко по-ясно мисълта и изказа, ако обичаш, защото второто ти изречение е лайно.

  8. Откъде си купуваш тия розови очила? Как ми се иска и на мен всяко второ лайно да ми идва като шедьовър…

  9. Шедьовър (на френски: chef-d’œuvre, буквално – произведение от висока класа, висша работа, работа на майстор) е уникално, непреходно и изключително произведение на изкуството, в което са вложени оригинална мисъл, талант и творчество. То е висше достижение на изкуството и майсторството. Това е творение, което е получило изключително добър прием от критиката и публиката и обикновено е най-добрата работа на един творец, която увенчава неговата кариера.

    Ето ти и определението на думата шедьовър, да знаеш следващият път, че това не се лепи така лесно на някакви филми, които на теб са ти харесали.

  10. Хм, Спайк Лий… Ами, да – “25-ят час” наистина е шедьовър. Останалото е политически коректно и толкова.

    PS Трейлърът изглежда ОК и макар подобен римейк да е поне на пръв поглед художествено адекватен, наистина няма особена причина да се чака с нетърпение. Оригиналът е почти съвършен филм, но какво от това – нека си снимат нови версии, в най-лошия случай ще са помии, които ти помагат да оцениш допълнително/наново оригинала, а в най-добрия… получаваш „Нещото“ на Джон Карпентър, при’ерно.

  11. „… произведение от висока класа, висша работа, работа на майстор) е уникално, непреходно и изключително произведение на изкуството, в което са вложени оригинална мисъл, талант и творчество. То е висше достижение на изкуството и майсторството. Това е творение, което е получило изключително добър прием от критиката и публиката и обикновено е най-добрата работа на един творец, която увенчава неговата кариера.“

    Какво от изброеното не приляга и не важи с пълна сила за “25-ят час” или “Do the Right Thing”?

  12. И двамата пича тука са леко крайни. Спайк Лий не е чак толкова посредствен, нито пък е чак толкова пълен с кинематографична мощ и уникален почерк. За мен е просто абсолютно стандартен режисьор, който е екранизирал добре две книги. 🙂 А сравнението с Нолан и другите беше доста тъпо. Времената се менят, изкуството се движи напред, стиловете се променят. Че едните правят разни блокбъстърчета, а другите драми, не значи, че едните са неспособни като режисьори, а другите са нещо свръх.

  13. За 25-час съм готов да се съглася донякъде, но аз тая дума шедьовър бих я сложил само за Кубрик, това е моето мнение. “Do the Right Thing”? Нищо подобно на „непреходно и изключително произведение на изкуството, в което са вложени оригинална мисъл, талант и творчество.“ няма в този филм, просто расизъм и стереотипи от най-балъшки вид. .

  14. А ако трябва да погледнем чисто статистически, да оставим и двамата субективните си мнения, Спайк Ли е просто посредствен режисьор и сценарист. 😉 Да използваме имдб.ком. Спайк Ли не го гледа масовката, можем да приемем, че там оценките са по-реални от разни надути от дечица недоразумения като The Dark Knight Rises. От 21 филма, Спайк има 4 оценени над 7, всичко друго е 5 или 6 в долната граница, тук там дори 4. Ако погледнем Скорсезе, който неуспоримо е артист с уникален почерк оставил своята следа завинаги в кино историята, той няма нищо под 6,5, 85% от филмите са му над 7.5, доста над 8 и изобщо you get my point.

  15. Я, това нещо нямало „сценарист“… като Уилям Монахан („The Departed”), разбираш ли… 🙂

    Иначе, напълно безсмислено упражнение… заместваш азиатците с американци и ги ситуираш в щатите. Получаваш рядка бозица като, която кадър по кадър следва оригинала (точно като в „The Departed”) и разбираш, че Холивуд не просто се е изчерпал. Холивуд е творчески мъртъв.

  16. Цъ, не е вярно тва твърдениe или по-точно творчески мъртъв не е точното определение. Просто големите студия не оставят хората да си вършат работата, прекалено много разчитат на фокус групи, маркетингови проучвания, статистики и мнения на разни псевдо специалисти с дипломи от Харвард по бизнес и ПР и тн. А и критерият за качество, ако трябва да цитирам моя добър приятел The Bear Jew e паднал масово до естетически разбирания и кино вкус граничещи с тези на долнопробен чалга капацитет. Ако двама от фокус групата напишат на листчето, че (съвсем елементарно и за да илюстрирам, ще използвам Глутница Кучета за пример), та тия двама ако напишат, че вместо да се режат уши, филмът ще стане по-въздействаш и добър, ако сложат любовна история и 1 екзекютив ги подкрепи в това, то в 95% от случаите те ще направят Харви Кайтел жена и той ще се влюби в ретроспекциите в Тим Рот, щото така драмата ще е по-тежка и бла бла. И ще осакатят филма без да се замислят. А те пишат по тия листчета като ненормални още преди да са почнали да снимат. А това масово са хора, които грам не разбират как се разказва история и не са написали един лист през живота си. Но те са там! Те трябва да напишат нещо, да дадат акъл, те участват!!! И всичко накрая става манджа с кур. Прометей е може би най-бруталният пример за това, тия които знаят каква е била оригиналната идея и първите драфтове на сценария и какво лайно получихме на финала…Всички страдат от това, ама много малко хора го говорят. Има едно в замундата, Дринов на теб ти казах отдавна да го гледаш, Tales From The Script, в който нищо не се казва как се пише добър сценарий или подобни неща, а просто каква месомелачка е Холивуд. Там доста я обсъждат тая чума, дори само за това си заслужава да го изгледа човек. George Martin също има много приятни спомени по разни интервюта по темата. Защо обаче, Ридли Скот, който е доста могъщ човек в Холивуд, се навива на подобни врътки е абсолютна мистерия за мен, и то за Р рейтед филм.

  17. Само за великия Кубрик би използвал определението шедьовър!? Ти хвърли бомбата току-що! А, Фелини, Куросава, Бергман, Тарковски, Уайлдър, Хичкок, Алън, Скорсезе, Коен, Тарантино, Спилбърг, кръстниците и апокалипсиса на Копола и още и още? Ако за теб „Do the Right Thing” е „расизъм и стереотипи от най-балъшки вид“, то ти тотално си miss the point on that one. Това е един от най-пацифистките и анти расистки филми на всички времена. Изтълкувал си филма така, както дявола чете евангелието. Има такива прекрасни диалози между персонажите от различните раси, в които има толкова истина за недостатъците на всички етноси, че в крайна сметка точно това показва всъщност колко сме еднакви всички. Спайк Лий преди всичко е творец и като всеки уважаващ себе си такъв, никога не би погледнал даден проблем само от едната страна на нещата. Критикува всички и наред във всеки свои филм. Черните не са по-малко подминати – Fuck the uptown brothers. They never pass the ball, they don’t want to play defense, they take five steps on every lay-up to the hoop. And then they want to turn around and blame everything on the white man. Slavery ended one hundred and thirty seven years ago. Move the fuck on! Позната ли ти е тази реплика? А, колкото до това, дали филмите му са оставили следа, нека само си спомним за бунтовете които предизвиква „Do the Right Thing“ с появата си през 1989г., едно време, в което и една друга страна по света, в която по някаква случайност живеем в момента, излиза на улицата и започва да стачкува срещу политическата система, за свободата на словото, за правото на равенство и защита на човешките права, все основни теми от шедьовъра „Do the Right Thing“ на Спайк Лий.

    А, колкото до довода с оценките от imdb.com, ти сериозно ли? Това, въобще няма да го взема под внимание и дори ще се направя, че не си го написал.

  18. Takeshi, а ти въобще не се обаждай, защото току-що нарече „The departed“ (най-модерния, най-динамичния, най-надъхващия, ако щеш и най-гъзарския филм от години на сам) „творчески мъртъв“!!! Филма препуска през сетивата ти с кинематографична ярост през всичките 151 мин., които минават неусетно като, че ли са 10, превръщайки го в първокласно кино изживяване, празник за всеки истински кино ценител по света. Филма разчупва всички рамки и бариери на всеобщо приетите правила за филмопроизводство по начин, по който може само геният на Скоросезе (преподавателят на Спайк Лий от колежа). Говорим за съвременна френска нова вълна to the bones! Надхвърляйки 100-кратно срамната азиатска помия „Infernal Affairs“, карайки я да изглежда като студентско филмче.

    Призовавам всички истински киномани в този форум, които наистина разбират от кино да вземат отношение по въпроса и да нахранят Takeshi за наглостта му, така гласно да се изпърди в лицата на всички ни, принизявайки шедьовъра „The Departed“ до нивото на „безсмислено упражнение“!!! Нека веднъж за винаги подобни неграмотни изказвания бъдат заклеймявани публично и всички такива псевдо кино авторитети бъдат санкционирани жестоко!

    Достатъчно е, просто всеки да перифразира култовата реплика на персонажа Хауърд Бийл от един друг кино шедьовър:
    I’M AS MAD AS HELL, AND I’M NOT GOING TO TAKE TAKESHI’S BULLSHITS ANYMORE!

  19. Да, само за Кубрик, защото той няма празно и никога не е правил слаб или дори среден филм и до ден днешен всичко му е абсолютно непреходно. Това не значи, че не уважавам изброените, но те всичките си имат слаби моменти, в една или друга форма, при Кубрик подобно нещо няма. Там всичко е злато. А тоя твоя велик филм е оплюван достатъчно от всичките раси, замесени в него, точно на базата расизъм и стереотипи, и то от хората които са ги живяли тия неща, в онова време, че да ми се репчиш тука и да ми говориш за мисване на пойнти.

  20. Надхвърляйки 100-кратно срамната азиатска помия “Infernal Affairs”, карайки я да изглежда като студентско филмче.

    Буахахахахахахахахахахахахахахахахахаха…. не, чакай… БУАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХХАХА!!!

  21. „оплюван достатъчно от всичките раси“ и „и то от хората които са ги живяли тия неща, в онова време“ кои са тези покажи ми доказателства, дай неоспорими факти.

    I’M AS MAD AS HELL, AND I’M NOT GOING TO TAKE TAKESHI’S BULLSHITS ANYMORE!

  22. Takeshi, you sorry excuse for a film fan. Верно ли се изложи по толкова колосален, абсуредн начин. Сериозно ли оскверни страхорния филм на СКОРСЕЗЕ. Нима това бе реално мнение на безвъзвратно заблуден ментален клетник, a не неуместна шега на скучаещо форумно тролче. Кажи, че хвърли смърдящата бомба just for the fuck of it. Кажи ми, че си напълно наясно с качествата на THE DEPARTED и просто си опитал да тестваш толерантността на хората с вкус за кино към outrageous bullshit.

    Границата е премината. Няма значние дали си бил в адекватно състояние и в пълно съзнание когато изпод пръстчeтата ти бе продуцирана подобна свинска гавра с киното.

    Този път няма да ти се размине, ти форумен Пеевски на филмовия вкус. Никакъв толеранс повече за интелектуално предизвиканите човешки фалити, позволили си да говорят против творечеството на Спилбърт, Скорсезе, Коен и др.

    You will not laugh, you will not cry, you will learn by the numbers, we will teach you.

    And of course – I’M AS MAD AS HELL, AND I’M NOT GOING TO TAKE TAKESHI’S BULLSHITS ANYMORE!

  23. Абе, Мечо, ти в единия коментар говориш, как си се борил за свободата на словото, а в следващия искаш публичен линч за несъгасните с теб. Тва борците за свобода на словото от онова време сте голяма работа. 😀

  24. Апелът ми е следния, нека се говорят глупости, но нека и всяка простотия да получава необходимото количество храна в отговор на несъгласие. На принципа на гадните копелета. Те не могат да си позволят нацистите да свалят униформите си и до края на жалкия си живот да се крият от обществото и никой да не знае що за хора са. Затова им издълбаваха свастики на челата. Да се се знае! Така и аз искам всеки с подобен жалък възглед върху обективно погледнато велик филм, какъвто определено е „The Departed“, да се насере публично с негативен коментар. И след това, обаче да бъде белязан с mark-а на своя посредствен кино вкус, за да не може да разчита на това, че хората ще забравят и да се скрие някъде.

    I’M AS MAD AS HELL, AND I’M NOT GOING TO TAKE TAKESHI’S BULLSHITS ANYMORE!

  25. Дори и само заради такива коментарни панаири си струва да се правят римейкове на филми като „Oldboy“. 😀

  26. до The Bear Jew
    А, викаш ако оживее след линча, за всеки случай да му турим една.. „алена буква“ 😉 , да се знае какъв кино неграмотник е.
    Ми ти отиде директно в средновековието да ти кажа.

  27. Само отивам да си взема пуканки и кола, и се връщам веднага, вие през това време не спирайте. 🙂 Към 5-тия – 6-тия коментар защитата ми се включи и престанах да чета всичко, но все пак надушвам кръв! Вие си дрънкайте колкото щете, за мен няма по-велик режисьор от големия и неповторим Уве Бол! ( lol ) Понеже от години следя много внимателно азиатското кино, мога да кажа, че „взаимстването“ е станало двупосочно, южно корейците напоследък ужасно много копират всичко хамериканско във филмите си, от което само губят, но както и да е.

  28. Или в детската градина.

    I LIKE BIG BUTTS AND I CAN NOT LIE. YOU OTHER BROTHERS CAN’T DENY THAT WHEN A GIRL WALKS IN WITH AN ITTY BITTY WAIST AND A ROUND THING IN YOUR FACE YOU GET SPRUNG

  29. Корейците търсят в момента пазар и реализация в Америка, от там идва това копиране, а не защото са се изчерпали, или пък няма какво ново да разкажат. Опитват се да направят филмите си по-достъпни за простия америк. мозък.
    Че губят…така е, ала така стана и с хонконгското кино през 90-те. След което цяла инвазия хонк. и тайвански режисьори ( Ву, Анг Ли, Ринго Лам, Рони Ю, Харк Тсуи, Уейн Уанг , Стенли Тонг и т.н ) нахлуха в щатите. Малцина направиха повече от 2 филма преди америк. капан да ги излапа и излюе обратно в родината им, ала тези който успяха са вече големи имена в световен мащаб.
    Тримата най-големи корейски режисьори (със изключение на Ги Док) реализираха англоез. си дебюти. Пак Чан Ук със провокативния Stoker, Ким Джи Ун с глуповатия The Last Stand и Понг Джун Хо с многообещаващия Snowpiercer. Не знам, колко ще се задържат там, но за мен това е чудесно.
    Ако успеят – добре, ако ли не…поне ще са научили нещо от америк. индустрия и ще го покажат обратно в Корея. Помним как Джон Ву изригна с Red Cliff, филм какъвто надали бе правил през десетината години в USA.

  30. Не знам, защо Мечо Пух е решил, че съм нарекъл „The Departed” творчески импотентен. За да е творчески импотентен, той първо трябва да е творчески.
    😀

    Иначе, идеята ми беше за сценария и дали Oldboy на Спайк си е „намерил“ „писател“, както Монахан си е намерил „The Departed” а – ха – ха!!!

    Чета рева на бозайника и ме напушва смях. И ако не беше хумора който ми образува, пет пари нямаше да давам за воплите му…

  31. „той първо трябва да е творчески“ ! „The Departed“ не е творчески апотеоз? Дано умреш!!!

    I’M AS MAD AS HELL, AND I’M NOT GOING TO TAKE TAKESHI’S BULLSHITS ANYMORE!

  32. А бе, това момче… или нещо нормално ли е? 🙂
    Кълне като ломска циганка…

    Чакай да те шокирам още… “The Departed” е слаб филм. Излишен. „Вътрешни афери“ е завършен филм, в който няма нищо излишно, натруфено, изкуствено. Заснет е красиво.

    … фен съм на Джак Никълсън и умерен на Скорсезе… и двамата не трябваше да участват в това нещо, наречено римейк… за Ди не ми пука.

    Сега, захапи една пръчка, да не си прехапеш езика… после си измий пяната от устата 😀

  33. Оффффф Keleshi, брато, разбери, че не може да си „умерен на Скорсезе“ и да очакваш рационални човешки същества да те вземат на сериозно. Или имаш добър вкус и съответно обожаваш един от най-великите творци в историята, създал множество непостижими шедьоври като Raging bull и Taxi driver или си тотално и безвъзвратно неспособен да уловиш магията на седмото изкуство и съвсем закономерно не харесваш КИНОТО на Скорсезе.

    Умерен фен на Скорсезе е като леко бременна, малко мъртъв, горе-долу идиот, слаб дебелак и прочее нонсенс. Не може малко да харесваш филмите на Мартин Скорсезе. Не ставай абсурден и налуден. Осъзнай се. Направи си тежка интроспективна ревизия и преформулирай цялото си съществуване. Защото до този момент нещата, които говориш са пълен, брутален, монументален horseshit.

  34. Жалък, жалък, малък псевдо киноман.

    I’M AS MAD AS HELL, AND I’M NOT GOING TO TAKE TAKESHI’S BULLSHITS ANYMORE!

  35. Я, Мечо Пух ми забранява да не харесвам това което той харесва. Момче, как е на последния етаж? Вее ли в кухините, минава ли бриза необезпокояван от ухо до ухо?

    “The Departed” е слаб филм. 🙂

    В твоя чест, бозайнико, обещавам да започвам всеки свой пост тук с втория абзац. Без значение от темата. Надявам се, че ще ти е неприятно.

    😀

  36. Точно така Laineshi, ходи си с татуировката на срама върху челото и показвай на всички колко си некомпетентен на тема кино. Да се знае! За това говорех в няколко post-a по-горе. Напълно ме удоволетворява обещанието ти, надявам се, че ще го изпълниш.

    I’M AS MAD AS HELL, AND I’M NOT GOING TO TAKE TAKESHI’S BULLSHITS ANYMORE!

  37. “The Departed” е слаб филм. И една от малкото откровени излагации на Скорсезе… след Shutter Island 🙂

  38. Бомба след бомба… след бомба! Сега кажи и, че „Шофьор на такси“, „Добри момчета“, „Разяреният бик“, „Казино“ и „Мръсни улици“ също не стават, за да стане съвсем ясно колко отчайващо трагичен е филмовия ти вкус. Всъщност недей, защото ще е кел файда да похвалиш дори и един от изброените след major насирането ти с „От другата страна“.

    I’M AS MAD AS HELL, AND I’M NOT GOING TO TAKE TAKESHI’S BULLSHITS ANYMORE!

  39. Kundun, Bringing Out the Dead – също са ниска топка 🙂

    Мартин-чо може повече… иначе, трябва да си доста рамкиран, ограничен и залюхан, за да не виждаш, че дори кумирите имат своите слаби моменти. И няма лошо да го кажеш на глас, вместо да спориш с пяна на уста, изпаднал в умопомрачената ярост на дебела почитателка на The Twilight, че не, те са богове и трябва да им се кланяме, защото… тъй.
    🙂

    а да, щях да забравя… “The Departed” е слаб филм.

  40. И наградата „Гуменения черен хуй на Костело“ за най-неразбиращ от кино в този филмов блог се присъзда на…. Govneshi!!!

    I’M AS MAD AS HELL, AND I’M NOT GOING TO TAKE TAKESHI’S BULLSHITS ANYMORE!

  41. @Takeshi, sorry, dog – Bringing out the Dead е оffbeat, не слаб. Kundun и на мен не ми харесва; Но аз също така не харесах особено и Casino, струва ми се в сянката на Goodfellas; Не харесах и детския му коледен филм, но това не означава по дефиниция, че филма е слаб;

    Не мога да разбера що за безумие е да оценяваш киното чрез ‘обективния’ си глас и по този начин да си налагаш мнението, все едно е факт.
    „The Dеparted“ e слаб филм? Fuck you, blow me. Звучиш като фенбой, който не може да преглътне, че любим негов флик е римейкнат и плюе срещу втория продукт по дефиниция, вместо да бъде адекватен и да приеме, че НЕ МУ ХАРЕСВА, защото предпочита оригинала;

    Хубаво е, че имаш мнение, но факта остава, с други думи 🙂