Джурасик парк 3D

Играта приключи. Плакат и двоен билет за „Джурасик парк 3D” спечелиха:

Камен Петков
Димитър Кръстев
Йосиф Меламед

Представител на Форум Филм България ще се свърже с тях с подробности как да получат наградата. Честито!

––

20 години след като промени завинаги облика на модерния блокбастър и даде начало на революцията в използването на компютърно генерирани ефекти, модерната класика на Стивън Спилбърг „Джурасик парк” се завръща на голям екран, за да запали цяло едно ново поколение по динозаврите, палеонтологията, биологията и науката като цяло.

С реставрирано копие и конвертиран в три измерения, лично под надзора на Спилбърг, филмът изглежда по-впечатляващ от всякога и нито един уважаващ себе си фен на развлекателното кино не бива да го пропуска.  

Във връзка с българската премиера на филма „Форум Филм България” дават възможност на трима наши читатели да спечелят плакат и двоен билет за филма. За да сте един от печелившите трябва да отговорите правилно на следния въпрос:

През коя година е публикуван романът на Майкъл Крайтън „Джурасик парк”, послужил за основа на филма?

а) 1985
б) 1990
в) 1993

Джурасик парк 3D - плакат

Не пропускайте „Джурасик парк 3D” само в кината от 3 май!

Similar Posts

Вашият отговор на Тихомир (Tito) Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

8 Comments

  1. Гледах го във вторник – идеално конвертиран! Още не мога да си обясня как я правят цялата тази работа… 😉 😉 😉

  2. И аз го гледах вчера отново. Първият път не ми хареса много 3D-то, но сега беше перфектно просто! Явно има значение къде и ОТ къде гледаш. 🙂

  3. Аз пък днес пак си пуснах „Челюсти“ и смятам, че той е още по-добър, но за съжаление едва ли ще го видим повече на голям екран. Даже на BD не го пуснаха тук. (^^^)

  4. Относно 3D-то се поразтърсих и попаднах на доста подробна информация за конвертирането на някои предишни филми. Интересно е, че различните студиа използват различни методи. Но както излиза, за да се получи хубав резултат трябва изключително прецизна работа, в голяма част на ръка, кадър по кадър. Например за „Титаник“ са похарчени 18 милиона долара (почти 100000 за всяка минута), работено е 60 седмици и са участвали 400 човека, повечето от които индийци. Самия процес, накратко, включва прецизно селектиране и проследяване на всички обекти в кадъра за да им се даде дълбочина. След това се попълват липсващите области зад ръбовете на обектите на преден план. И после започва и голямата играчка с капчиците, парата, отраженията и една камара подробности. Интересното в случая е, което смятам, че е голям плюс за резултата, е това, че не са създали единия канал на базата на другия, а двете камери са ги отместили наполовина – едната на дясно, а другата на ляво. Затова, картината, която се прожектира в 16:9 е напълно модифицирана. Затова и ако гледаш единия канал на 3D-то той няма да е оригиналната картина и предполагам за това на BD-то са забранили да го гледаш 16:9 ако нямаш „подходящ“ телевизор.

    Предполагам, че за „Джурасик парк“ са вложили подобни усилия, защото резултата беше идеален.