Кристофър Нолан загледан в най-далечните граници на научното ни познание

В началото на годината, за първи път от доста години насам чухме нещо ново за „Interstellar” – проект, който съвсем спокойно и с чиста съвест можем да наречен „дългоочакван”, поне за нас. Стана ясно, че Стивън Спилбърг в крайна сметка няма да режисира, но за сметка на това има възможност Кристофър Нолан да го замести. Сега получаваме 100-процентово потвърждение, на което решихме да обърнем специално внимание.

В действителност няма почти никаква нова информация – вече знаехме, че Кристофър Нолан ще е режисьор и сценарист (по оригиналния сценарий на по-малкия си брат Джонатън), а Кип Торн, който доскоро беше наричан „технически консултант”, сега е изпълнителен продуцент. „Paramount Pictures” ще разпространяват филма в САЩ, а „Warner Bros. Pictures” по света.

Разбира се, сюжетни подробности все още не се знаят, но се очаква да има „героично междузвездно пътешествие до най-далечните граници на научното ни познание”. Надяваме се скоро да разберем какво точно означава това, но вероятно ще трябва да изчакаме да започнат снимките. Не е ясно кога ще стане това, но поне знаем кога ще е премиерата на „Interstellar” – 7 ноември 2014.

Similar Posts

Вашият отговор на Хорхе Одзу Фасбиндер Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

15 Comments

  1. Защо всички в Холивуд започнаха да правят филми с извън-земни сюжети ?

    Последният филм на Нолан бе толкова лишен от напрежение, резонанс и изненада – че наистина нямам никакви конкретни очаквания към това „героично междузвездно пътешествие до най-далечните граници на научното ни познание“ (от цялата дандания остана само спомена за един актьор, който си замина).

    Имам силно интуитивно подозрение, че ако Фройд научи за „научния“ интерес на Нолан към „природата на сънищата“, или Анщай научи, че той сега се е захванал с „границите на научното познание“ – ще изпитат жив „научен’ инетерес – към ‘науко-наподобяващата природа’ на киното …

    Този филм докато излезе – хайпа отдавна ще е минал и заминал – и Нолан пак ще изглежда глупав така както се прави на по-умен ….И аз се умислям дълбинно – като го видя завалията как се е умислил над безкрая на космоса ….This is a bad joke –

    Пак да си задам първия въпрос – защо всички се надреварват да пускат космонавтически филми – Да не е нещо свързано с пари/кинти/даржан’/злато/имане (ударение на втора сричка)/имане (ударение на първа сричка) – Аха – И защо го наричат кино ?
    И това кино за възрастни ли е ? (по терминологията на ДЖордж Клуни) ?
    Или за непораснали хора ?
    Или за …за кого е това кино ?

  2. Не се притеснявай за Нолан. Филмът ще има феноменален успех. Не защото ще е добър, то се видя какво умее Нолан вече, но Инсепитон и Тьемният рицар Издига бяха потресаващи тояги, но всички се влюбиха в тях, бяха шедьоври, Нолан стана най-добрия режисьор на всички времена, Инсептион даже го изкараха невъобразим майнд-фак, а то беше толкова елемнтарно и обяснявано на всяка крачка, с патетично балъшки екшън край и 1 млрд. приходи. Такава е схемата вече. Критерия за качество копае в дъното. Те на Прометей ще правят продължение…Това кино е за простия човек, който иска малко клишенца, добродетелите на Холивуд, всичко да става заради любов, елементарните неща, смляни, но вече не по простия начин на Спилбърг, а едно такова елитарно, попмозно, с претенции, да се почувстват умни, да можеш да кажеш – как не го харесваш, ти не си го разбрал, това все пак е Крис Нолан. Така че, седи и чакай космосо, братле. Ще е amazing, ще сцепва, ще е шедьовър, ще трябва втори мозък да си купим, за да го разберем, както бяха коментарите в имдб след тая новина и всичко най-хубаво.

  3. UZUMAKI не се прави на маймуна ,всеки си има мнение и ти не можеш да направиш нищо

  4. Като цяло Нолан е палячо, но с потенциал. Безсънието и последният Батман обаче са пика на палячовщината му:)

  5. Milbo, какво против имаш фантастиката и филми, които те карат да си използваш въображението? По-добре такива, колкото и голяма част от тях да са слаби, отколкот тий-простотии и евтини трилъри! А за Нолан – къв е тоя хейт за човек, който има 6 филма, от които само последният е слаб, два са абсолютни шедьоври, а останалите са най-просто казано страхотни… ениуей… разни хора, разни….. 😉

  6. можеш да правиш дудуци и да се кефиш и тва UZUMAKI зву4и като гъс ,няма друг дръгел като тебе

  7. UZUMAKI, гъс с гъса, lol……голем си ради;)

    @nik0
    къде пък видя чак хейт? има три добри филма, два, които стават и два напълно спрели, от които последният е епично тъп. както казах – има потенциал:)

  8. За протокола.
    Аз обожавам от филмите му вторият, шестият и седмият. Малко след тях слагам първият и четвъртият. Третият, петият и осмият не ме въодушевяват напълно, въпреки че и там има добри попадения.
    Някой води ли статистика? 😉 😉 😉

  9. Само се чудя, кога ще почна да трия коментари и да банвам.

    И „Генезис“ беше повече от приличен филм, не знам какво се пънете толкова. Почти толкова смешно е казваш, че е боклук, колкото, че е някакъв шедьовър. И какво като „TDKR“ имаше сериозни проблеми? Този може да няма подобни.

    Все пак, трябва да кажа, че предпочитах Спилбърг да го режисира този филм.

  10. Може да няма само на хартия, но със сигурност ще има. Нолан се гмурна прекалено дълбоко във формулата. Сега и на вселенско ниво остава да я обясни. То си личи прогресията при него накъде отива, с всеки филм става все по-слаб и банален. Пък му и връзва, балъчетата му клякат за всичко, а това пречи. А и тва за Генезис не знам откъде го измисли, да кажеш, че става за едно гледане го разбирам, повече от приличен филм е обида за киното. Но то ще става все по-зле, като всичко е невъобразимо, мега, безжалостно тъпо, такива тъпотии се превръщат в много добри филми, после в шедьоври, после в библии.

  11. Съжалявам, но не мога да се съглася. По никакъв начин не мога да нарека оценката ти обективна. Но няма значение, ти така ги усещаш нещата. 🙂
    Радвам се, че сподели мнение, за мен това е важно. 🙂