Кристофър Мелони, Гордън-Левит и Джош Бролин

За бой сме! Защото сме зачакали нов „Sin City” незабавно след края на финалните надписи на първия филм. А сега, при положение, че научихме новини за актьорския екип, се позабавихме, преди да ги споделим. Те междувременно се нароиха – и сега вместо едно, ще добавим няколко имена.

Какво казва Джоузеф Гордън-Левит за „Sin City” –

„Образите на Родригес са абсолютно несравними! Харесва ми начина, по който са използвани ефектите в първия филм – не придават по-реален образ на изкуствените детайли, а подчертават контраста в един свят, необременен от визия и усещане за реалност.”

И затова вероятно младият, талантлив актьор ще се ангажира с персонажа Джони в „Sin City: A Dame To Kill For” – нафукан комарджия, поел мрачна мисия да разгроми заклетия си враг чрез неговата собствена игра.

Водещата роля първоначално е предложена на (вездесъщия, аман!) Джони Деп, а героят се явява един от най-важните във филма с множество, взаимно пресичащи се сюжетни нишки и/или истории, създадени от Франк Милър. В новия „Sin City” ще видим отново Мики Рурк, Джесика Алба, Джейми Кинг, Розарио Доусън, както и Джейми Чънг и Денис Хайсберт. Буквално след дни Гордън-Левит ще представи на фестивала Сънданс авторския си филм „Don Jon’s Addiction” (сценарист, режисьор и актьор), в който негови екранни партньорки са Скарлет Йохансон и Джулиан Мур, и освен това ще бъде водещ/домакин на заключителната фестивална вечер в Парк Сити, Юта.

Междувременно стана ясно, че Джош Бролин е поел ролята на Дуайът – персонаж, изигран в първия филм от Клайв Оуен. В „Sin City: A Dame To Kill For” един от обичаните герои на Милър е преследван от единствената жена, която той е обичал – Ава Лорд, която буквално превръща живота му в ад. Хронологически тази история е преди познатия сюжет от оригиналния „Sin City” и официалният прес-рилийз обещава как на всички „ще стане ясно защо Дуайът има съвсем различно лице”.

Според последни данни Кристофър Мелони („Law & Order: SVU”) ще облече полицейска униформа за Робърт Родригес, но още никой не може да бъде сигурен на коя страна на закона всъщност ще играе той във филма. Споделяме надеждата на някои коментатори, че би било грехота, ако не се намери възможност за използване на комедийния потенциал на актьора.

Снимките на „A Dame to Kill For” са започнали в края на октомври и ако се питате как така се добавят имена в състава, отговорът е в зеления екран на режисьора. Специфичният способ на снимане не задължава синхронно присъствие на терен, дори когато става дума за двама актьори в един и същи кадър.

Според официалния пресрилийз, очакваната премиера на „Sin City: A Dame To Kill For” в триизмерна визия е на 4 октомври 2013 година. Междувременно Родригес работи и по „Machete Kills”. И нямаме нищо против да се кандидатираме за стаж в студиото на Родригес „Troublemaker” в Остин, Тексас…

Similar Posts

Вашият отговор на Дринов Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

11 Comments

  1. обещава как на всички „ще стане ясно защо Дуайът има съвсем различно лице”.

    Ми как… много е ясно. пластична операция…. 😉
    Неведнъж съм казвал. Син Сити е един страхотен и великолепен филм. Визия, начин на представяне на перонажите, подхода на камерата, стила на заснемане, дълбочината на изградените персонажи… просто всичко е страхотно и това прави филма едно рядко срещано страхотно изживяване. Искрено се надявам да не усерат работата с този втори филм, а да бъде същия като първия. Да носи същия дух като него. 😉
    И не веднъж съм споменавал за Мики Рурк. В този филм прави просто една уникална роля… Може би най добрата роля на Рурк (като Марв, нали Марв беше).. Аз лично за това постижение бих му дал всякакви видове статуетки, защото просто си ги залужава…..
    С огромно удоволствие бих искал да го видя отново….

  2. Ще видим какво ще направи Родригес без гуруто си QT. Трудно ще осере нещата, предвид, че рецептата му е показана от първата серия и единственото, което трябва да направи е да извърши copy/paste с различни актьори. Но, лично за мен дуото режисьори на Sin City 2 са достатъчно некадърни за да имаме повече от едно нещо наум за този филм.
    А относно Мики Рурк, според мен това далеч не е една от най-силните му роли. Мики Рурк е от този тип холивудски знаменитости, на които славата хич не им понася добре и ако се беше справил с пороците си навремето, можеше в момента да е едно от сериозните холивудски величия. „Angel Heart“ си остава един от най-добрите филми с участието на Мики и лично за мен е далеч преди Sin City като изпълнение.

  3. Макси, не мисля, че Родригес е безпомощен без QT 😀
    Аз си му харесвам нещата, ще се справи!
    И по повод Мики си Мнооого Прав! 8)

  4. @heinrich

    То е ясно че ще е пластична операция!

    Има се предвид че ще разберем пречената поради която се е наложила тази операция! 😉

  5. @Светлее, ще ми позволиш да не се съглася с теб относно Родригес 😛
    Не само е безпомощен без QT, но направо си е жалък в опитите си да копира 1:1. Като му гледам филмографията и по-точно там където се води единствен „режисьор“, само „From Dusk Till Dawn“ става за нещо и то само защото здраво е пипала ръката на QT. Отклони ли се малко от „бащицата“ се получава тотална боза: Деца Шпиони (не знам колко серии), Лавагърл и не знам какво си, „Имало едно време в Мексико“ (ужас …. все едно гледам Десперадо 2 или Ел Мариачи 3 ….) и тоталното недоразумение „Мачете“, което лично за мен представлява дъното на творческата му импотентност 🙂
    НЕ мога да понасям липсата на собствен стил и креативност у режисьорите, както и жанровото циклене на едно място … Родригес някак си успява да въплъти перфектно тези пороци и аз лично му желая (всъщност от доста време го кълна по този начин) да се ориентира единствено в снимането на мексикански ТВ реклами 🙂 и да ни освободи от присъствието си в Холивуд 🙂

  6. Дам, доживях да прочета, че Родригес нямал стил, а копирал Тарантино?!? И че втория се месил в „От здрач до зори“?! Щото се снимал като актьор или бил сценарист… или щото режисирал 4 минути в „Син сити“?! Остана сега да кажеш, че заради 5 минутния си виц в „Десперадо“ Тарантино едва ли не е режисирал и този филм?!

    Апропо от „Четири стаи“ си беше най запомняща се е „стаята“ на Родригес- експлозия от монтаж и задъхано действие. А „стаята“ на Тарантино беше поредната говорилня- като „Бибрутално“- 50 минути разговори в местното кръчме- пълна скука. „Планета- терор“ беше покъртително забавна и снимана по онзи весело- намигващ стил, отличаващ Родригес от другите. Без много смисъл като съдържание, но такива са били B- movies, поклонът който направиха двамата с Тарантино към този отминал жанр.

    Да, „Имало едно време в Америка“ беше слабичък и да, беше си баш продължение на Десперадо. А Деца шпиони е детски филм. За деца. За мъници. Какво очакваш, „Гражданинът Кейн“?

    Родригес нито има намерение да еволюира, нито да снима по начин по който да угоди на претенциите някому. Той отдавна е заявил, че снима това, което би искал да гледа. Толкова. А взаимните жестове които си правят с Тарантино (гостувания в проектите по един или друг начин) изключва твърдението, че единия паразитира върху другия. Двамата колкото си приличат, толкова и се различават.

    Поздрав с Malagueña Salerosa от саундрака Kill Bill: Vol. 2

    http://www.youtube.com/watch?v=W1eg8GC_LFw

  7. Неприятно ми е, но трябва да се съглася с Takeshi. Не знам защо хората умират да казват, че Родригес щеше да е нищо без Тарантино. Кажи си, че не те кефи, и това е. Що ги сравняват непрекъснато – круши и ябълки!

  8. хехехе защо Сори :)))
    Както съм казал по-горе, това е личното ми мнение и то не е само, че за мен Родригес е нищо без Тарантино, а че е абсолютно некадърен да заснеме гледаемо каквото и да е било 🙂 Аз ще кажа Сори, ама не мога да се пречупя дори да произнеса името му без гримаса на отвращение 🙂
    Абе аре бе … има един куп дебилни детски булшити, дето може да ги заснеме абсолютно всеки един супер посредствен кинаджия разполагащ с повечко бюджет :)… никой не го е бил с гумен фалос по главата да си ги прибавя към филмографията, та после да се чудят феновете му как да оправдават подобна гнус. То в тоя ред на мисли и Спилбърг има детски филми, и Ридли е правил „Легенда“ …. ама стоят някак по различен начин поставени до Spy Kids и Шаркбой и Плявагърл 🙂
    Да, има един, два нелоши филма … и какво от това ? Другото е от посредственост надолу.
    Копиране, повтаряне на едни и същи неща отново и отново до втръсване, огромни претенции и никакво покритие … това е за мен Родригес 🙂

    PS: Ето сега прави Мачете 2, Sin City 2, Spy Kids 4 … Имало в едно време в Мексико както и да го погледнеш си беше продължение на Десперадо, което пък си беше поукрасен Ел Мариачи … той в това е силен … в повторението и цикленето на едно място :)))

  9. Макси, прекалено си суров – никой тук не казва, че Родригес е режисьор от класата на Ридли Скот и Спилбърг (колко такива има?). Аз уважавам мнението ти – така смяташ ти, хубаво, ама аз пък смятам, че „Деца шпиони“ е прекрасно филмче (първия, останалите са „кеш граб“), каквото ние не бихме могли да направим и за 100 години.
    И имай предвид, че той е фенбойче също като нас, а има някакво уважение в Холивуд. Такива неща не стават случайно. 🙂

  10. 😀 Да, малко съм по-суров :))) ама след „Мачете“ тотално го намразих …. както и да е … край с тая тема 🙂