Отмъстителите

Въпреки че не постигна смазващия успех на дебюта си в САЩ, където сцепи почти всички рекорди и написа нова страница в боксофис историята с умопомрачителните си 207,4 млн. за три дни, „Отмъстителите” се представя отлично и на родна територия и записа най-големия дебют на филм създаден по комикс, както и най-големия уикенд от началото на годината. Предвид факта, че тазседмичните резултати се съпоставят с изминалия четиридневен празничен уикенд, всички останали филми от Топ 10 бележат сериозен спад.

Суперпродукцията на „Marvel” дебютира на 34 екрана (в това число и IMAX) и заема първото място с 31 966 зрители и 343 140 лева. Това е резултат, изключително близък до този на „Трансформърс 3” (31 001 зр. и 326 316 лв.), който в крайна сметка приключи разпространението си със 117 424 зр. и 1 090 456 лв. Дали и той ще добута до толкова или ще финишира под или над този резултат, само времето ще покаже.

Само за информация, дебютите на самостоятелните филми на героите, представени в „Отмъстителите”, подредени по реда на излизане, са както следва: „Железният човек” (11 422 зр. и 82 871 лв.), „Невероятният Хълк” (5 982 зр. и 41 888 лв.), „Железният човек 2” (6 976 зр. и 52 948 лв.), “Тор: Богът на гръмотевиците” (18 423 зр. и 207 334 лева.) и „Капитан Америка” (8 694 зр. и 98 460 лв.).

На втора позиция с 4 478 зрители и 36 480 лева е „Сейф”. До момента екшънът на Джейсън Стейтъм е спечелил 18 287 зр. и 140 141 лв., което е нищо в сравнение с последните му филми за същия период – „Елитни убийци” (37 592 зр. и 306 291 лв.) и „Механикът”, (З8 792 зр. и 295 017 лв.), както и по-стари заглавия като „The Expendables: Непобедимите” (40 499 зр. и 318 889 лв.) и „Смъртоносна надпревара” (43,499 зр. и 327 278 лв.). Честно казано, не сме и очаквали друго от „Сейф”, тъй като това е най-хубавият филм на Стейтъм от години, а знаем, че у нас в повечето случаи това е обратнопропорционално на приходите.

Американски пай: Отново заедно” се класира трети с 1 819 зрители и 13 470 лева, което прави общите му приходи до момента 56 639 зр. и 399 766 лв. – един приличен успех за подобен род комедия. Явно популярността на поредицата си казва своето.

Четвърти с 1 122 зрители и 11 107 лева е „Пиратите! Банда неудачници”. До момента приятната “stop-motion” анимация на „Aardman” е регистрирала 21 388 зр. и 204 321 лв. По принцип това е разочароващ резултат за качествена анимация, но тя не е от най-популярните заглавия, а и съвсем определено, не е от най-подходящите за най-малките деца, затова не можем да кажем, че сме изненадани.

Мега-брадвата „Бойни кораби” заема петото място с 28 965 зр. и 235 159 лв. За три седмици филмовата интерпретация на популярната игра е спечелила 28 965 зр. и 235 159 лв. Да се неначуди човек, как така не е сцепил родния боксофис, обикновено подобни тъпотии се гледат здраво.

Най-новото родно предложение „Зад кадър” дебютира на далечното 15 място с 250 зрители и 1 902 лева. Предвид темата и изпълнението – художествено и техническо – на филма, резултатът не е изненадващ, макар че е със стотина зрители отгоре на нашите прогнози. Едно от най-лошите представяния (ако не и най-лошото) на новото ни кино.

Тази седмица филмите от топ 10 са били гледани от 44 582 зрители, които са донесли приходи от 448 001 лева. Това е с 45,2% повече от миналата седмица, когато „Сейф” застана начело на класацията с 10 970 зрители и 87 743 лева, но с 12,3% по-малко от миналата година, когато „Бързи и яростни 5: Удар в Рио” зае първото място с 23 826 зрители и 198 963 лева.

[table id=129 /]

<< Предишна седмица

Similar Posts

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

4 Comments

  1. „Зад кадър“ е с най-слабия отварящ уикенд на български филм от последните 2 години, така е 🙂

  2. И напълно заслужено е така. Сектата пиявици отново си снимат безумните шуробаджанащинки, а Бърнев принципно е потресаващо фейк на екран, не вярвам и тук да е успял да уцели чувство в поне един кадър. Да гният.

  3. @Бехеровка
    Ауч! 🙂 🙂

    @Анита
    Ммммм, да. Принципно бих казал, дано вземат да си извадят изводите от това, но Овчаров не е привърженик на тезата, че филмите трябва да забавляват, и че трябва да се снима само тегаво „псевдо изкуство“. 🙁