Дами и господа, запознайте се със (засега) единствената конкуренция на „Прометей” за най-очакван филм на годината. Всеки нов филм на Дейвид Кроненбърг е в списъка ни със задължителни, но първият тийзър на „Cosmopolis” (проект, който следим много внимателно) надхвърля и най-смелите ни очаквания. Вижте го.

Нямаме думи! He’s back! He’s back! He’s back! Просто не виждаме как може да сте фенове на Кроненберг и да останете равнодушни към това, което виждате. Дори Робърт Патинсън диви. Малко надписите са „Enter the Void”, ама на кой му пука?

Извиняваме се за прекалено емоционалната реакция, ама не можем да се стърпим. Нямаме търпение да видим още!

Cosmopolis” е екранизация по едноименния роман на Дон Делило – излизал у нас под името „Космополис” – и разказва за 24 часа от живота на 28-годишния милиардер Ерик Паркър (Патинсън), който в търсене на начин да достигне до другия край на Манхатън, за да се подстриже, изневерява на жена си, бива преследван от вманиачен почитател, атакуван е от протестант и кажи-речи губи цялото си богатство.

Update: Наред със страхотния тийзър, в интернет дебютира и първият официален постер на филма, който може да видите по-долу. Не е нищо особено – въпреки, че Патинсън ни изкефи в горното 30 секундно клипче, името му поставено над това на Кроненбърг, някак си не ни стои… правилно – но не е и разочарование, като първият плакат на „Опасен метод“.

Cosmopolis - плакат

Режисьор на „Cosmopolis” е Дейвид Кроненбърг, а в ролите ще видим Робърт Патинсън, Сара Гадон, Жулиет Бинош, Пол Джамати, Матийо Амалрик, Джей Барушел и Саманта Мортън.

Премиерната дата е 25 май.

Similar Posts

Вашият отговор на Дринов Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

23 Comments

  1. Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck. Now that is what you call a teaser. The sex, the violence, the madness, keep’em coming mister Cronenberg. It looks like the Baron of Blood is back on track with another horrific masterpiece.

  2. А, така, малко ентусиазъм! Вече си мислех, че съм сам! 🙂
    Тийзъра е смазващ, има елементи от най-добрите филми на Кроненбърг. Само 30 секунди, но ми напълниха душата! 🙂

  3. След този тийзър плановете ми да гледам „Опасен метод“… «катастрофираха». Просто неа смисъл.

  4. Няма смисъл, да! Ще очакваш нещо и няма да го получиш. Много странен филм е „Методът“ – хубав е, но няма нищо общо с това по-горе. 🙂

  5. Изглежда просто уникално!!! I’m speechless. 🙂 От така монтирания тийзър изглежда, че Dave Deprave се завръща към корените си. Тези 30 сек. могат да резюмират на кратко цялото творчество на Кроненбърг, за тези които не са запознати с неговият стил. Нямам търпение!!!

  6. Сега само П.Т Андерсън трябва да завърши „Дъ Мастър“ в рамките на годината и 2012-официално я пиша най-добрата от… и аз не знам от коя насам. Може би от 1997-а. 🙂 🙂

  7. Вече има и плакат, който бледнее пред 34-те експлозивни pure Crоnenberg genius секунди – http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=88295, но все пак след този тийзър кой би се оплаквал?

    @ Дринов

    Да, определено 2012 ще е уникална година – http://www.imdb.com/list/R9Xvrtl0xtY/?start=1&view=detail&sort=listorian:asc !!!

    Само Скорсезе, Линч, Джармуш, Кустурица, Родригез, Копола, Форман и може би изпускам някой, няма да излязат с нов филм тази година, за да задоволят напълно всичките ми мокри киномански сънища!

    А колкото до 1997 – fukin’ rocks!!!

    @ Silver

    Тъй-като гледах трейлъра 8-9 пъти вече и се превърнах в нещо като специалист по него ще се наложи да те разочаровам като кажа, че плъхът всъщност не е анимация, а е кукла, която я носят няколко човека на нещо като шествие или каквото там. Просто е много пластична и е монтирана супер маниашки и наистина изглежда като 3D, но не е. И аз се заблудих в началото и след обстойно проучване на цялостното съдържание на тийзъра видях, че всъщност плъхът си е конструиран. Но всички сме на мнение, че независимо дали е 3D или не, изглежда просто брутално , първата ми асоциация като я видях беше с creature-ите от “Голият обяд”.

  8. Какъв е тоя – Your comment is awaiting approval месидж, дето ми излиза бе, Дринка?

  9. @The Bear Jew
    Когато пускаш повече линкове ги хваща спам филтъра. 🙂

    Може Силвър да говори за онази мишка на покрива на колата, нищо че и тя е човек в костюм. 🙂

  10. Аз се опитах да гледам оня ден „Опасен метод“ и го спрях на 20-тата минута – заради космически отвратителната Кийра Найтли. Иначе филмът май е як (без нея), но ще го гледам на части, за да смогна… а това значи много, ‘щото съм луд Дейвид Кронънбърг фенбой. Искам да си намеря книгата „Космополис“ – дали я има още по книжарниците?

    PS Макар горното да изглежда като някакъв адски носталгичен mindfuck, е редно все някой да пропищи от каста. В този случай направо цитирам.

  11. @ UZUMAKI

    Shia LaBitch, ха-ха-ха!!! 😀 Тоя дебелият рижо беше адски прав за повечето неща. А, колкото до „Опасен метод“ според мен беше един от най-добрите филма на годината, поне в моята класация влиза в топ 10 със сигурност. Найтли и аз никак не я харесвам, но в едно интервю Кроненбърг каза, че са гледали записи с нея на жени страдащи от хистерия и даже са посмекчили поведението на персонажа ѝ във филма, за да не отчаят съвсем зрителите. Но споко, след първите 20 мин. всичко се нарежда. Въпреки, че Найтли супер много ме дразни съм убеден, че това ѝ е най-добрата роля и както казва цайсатия – now I’m forced to respect her, i don’t want to, but i have to!

  12. Не знам как изглеждат жените болни от хистерия, но Найтли е ужасяващо зле!!! По някой път, нещата в кинoто не трябва да са близки до действителността, просто защото изглеждат кофти, и въпреки че са правилни, хората го отхвърлят като фалшиви.

    И не знам дали казах, но „Опасен метод“ е супер, но си трябва настройка за да го изгледаш, не е типичното кино развлечение. 🙂

  13. Да, съгласен съм с мнението за това до колко е хубаво да се показва истината такава каквато е в киното или просто да се интерпретира, ограничава или до украсява, за да се получи адекватна достоверност на Кинематографичното повествование. Но и от друга страна си мисля, че Дейвид е човек с доказани качества, който поставен в положението на режисьор в този проект е взел най-доброто решение, с което да подходи към пресъздаването на реалното болестно състояние на персонажа си. Сега, до колко кастингът му е правилен in the first place е друга тема или може би казано по друг начин, това че всички ние !!!МРАЗИМ!!! Кийра Найтли си е наш проблем? Както и да е, тя за мен беше кофти преди и продължава да е кофти и след прекрасният „Опасен метод“, но в едно съм готов да се закълна – от всичко видяно с нея, тук тя игра най-добре. А инак, за това дали трябва нагласа или не, за да гледаш филма in general, въпреки нея си мисля, че е въпрос на личен вкус вече. Гледах го два пъти на кино и смятам да го гледам отново. За мен специално „Опасен метод“ (който се превърна в един от любимите ми филм) има потенциал да го гледам много пъти, дори и случайно засечен по ТВ-то. Дали, защото съм фанатичен фен на Кроненбърг или защото съм запленен от идеите на Юнг и Фройд в психоанализата или защото обичам малки филмово-театрални адаптации правени от хора с подчертан европейски ориентиран вкус, но с американски наратив, вече не знам. Или може би пък, заради всичко това, което изброих?

    Така, че определено можете да намерите в мое лице, както поддръжник така и доказателство за обратната теза – че не винаги трябва нагласа да се гледа „Опасен метод“, зависи какъв човек си, разбира се. 🙂 Субективно е кой какво разбира под „типичното кино развлечение“, затова ще кажа, че при мен жанровете, стиловете и теченията в киното (когато става дума за моето разбиране за развлечение) варират. Например мога да се развличам по всяко време с филми, като – „8 1/2“, „Седемте самурай“, „Някой го предпочитат горещо“, „Разяреният бик“, „Командо“, „Властелинът на пръстените“, „Шофьор на такси“, „Диво сърце“, „Историята на Стрейт“, „Скенери“, „Гленгари Глен Рос“, „Госфорд парк“ и „Опасен метод“. Ебати селекцията, нали?

    От всички мой любими филми само към „Човекът слон“ съм безсилен по линия на развлечението. Гледал съм го само един път и половина (половината хванах по ТВ 1000 веднъж) и не смея втори път да си го пусна собственоръчно. Помня го идеално и го обожавам, но само при мисълта за прекрасният ЧОВЕК Джон Мерик и неговата злощастна съдба ми се образува една горчива буца в гърлото. Плаках като малко дете и получих страхопочитание към филма, който смея да твърдя, и че ме промени като човек до известна степен.

  14. Къде е „Джураси парк“ в тази селекция? 🙂 🙂 „Човекът слон“ е уникален филм. И мен ме вълнува, макар и не в степен каквато теб.

    А Кира, никога не съм я мразил. Просто не я харесвам, има разлика. Смятам, че в „Пиратите“ е супер, както и в едно две от костюмните и филмчета, така че не мисля, че тук съм предубеден. Ако наистина се справяше добре, бих я признал, въпреки всичко.

  15. Ха-ха-ха!!! Приемам забележката за „Джурасик парк“. В такъв случай в списъка прибавям и „Джурасик парк“ и „Джурасик парк: Изгубеният свят“! 😀

    Така е, има разлика между омраза и нехаресване, което ме кара да се замисля кое от двете изпитвам към нея. Може би, просто не я харесвам. Но, бях останал с впечатлението, че я мразя след „Пиратите“, така че Vincent my friend, this is just where me and you differ. Според мен в „Пиратите“ е най-кофти, а в „Опасен метод“ най-добре, това естествено си е само мое мнение. А, колкото до костюмните филми след въпросните „Пирати“ не посегнах към тях, не че само тя ме спря де.

  16. А „Ритай като Бекъм“ гледал ли си? Аз да! LOL
    С удоволствие бих гледал и „Ритай Бекъм“, но това е друга тема. 🙂 🙂

  17. ХА-ХА-ХА!!!! 😀 😀 !!! Не, не съм го гледал този расов феминистки хит от 2002, но съм гледал „Епизод 1“ ! Which is something. 😉

  18. Джар Джар e първият голям изцяло CGI герои и заслужава уважение, колкото и да е дразнещ. Затова, да, за него или добро, или нищо. 🙂