Hop

Още един уикенд, който при все приличното представяне на трите нови филма в широко разпространение, бележи спад в приходите спрямо миналата година и още един уикенд, в който филм със съмнителни качества излиза начело.

Според предварителните данни на студиата, без особени трудности оплютият от критиката детски филм за великденското зайче „Hop оглави класацията с 38,1 милиона, което е петият най-голям дебютен уикенд за месец април. Засега това е най-добрият резултат за годината, изпреварващ „Ранго” на Гор Вербински и Джони Деп, който има 38 млн., но са възможни промени след излизането на финалните резултати. Доста хора останаха изненадани от постижението на „Hop”, но честно казано, ние не сме сред тях. Ако по принцип в Щатите, а и у нас не се гледаха тъпни, можеше и да се изненадаме. От филм, рекламиран с изречението „От режисьора на „Alvin and the Chipmunks”, не сме очаквали нищо друго. Слава богу, че не нас ще ни прескочи.

На второ място с 15 млн. се класира вторият филм на режисьора Дънкан Джоунс „Source Code” ( „Първичен код”). Това е малко под тазгодишни заглавия с леко фантастичен елемент като „Високо напрежение” (18,9 млн.) и „Агенти на съдбата” (21,2 млн.). Честно казано, поради споменатите по-горе причини, заради които очаквахме успеха на „Hop”, очаквахме и провала на „Source Code”. Затова въпреки че не е много, сме доволни от резултата на филма. Бюджетът му е 32 млн. и се надяваме в крайна сметка той да успее да изкара повече – 64% от публиката е била над 30 години, а знаем, че тя има нужда от малко време, за да се размърда. Положителните ревюта, които получава филмът, само могат да помогнат.

На трета позиция е третото ново предложение за седмицата, хорърът на Джеймс Уан „Insidious”, който дебютира с 13,5 млн. Това е далеч от най-добрите резултати на жанра, но не е и абсолютно разочарование. Пред филма има известен потенциал – приходите му в събота са се увеличили спрямо петък с 12%, което е рядкост за подобни хоръри – което заедно с добрите ревюта загатва за възможност през втория си уикенд той да се размине с характерните големи спадове за жанра и да приключи с един добър резултат.

Победителят от миналата седмица „Diary of a Wimpy Kid: Rodrick Rules” приключва четвърти с 10,2 млн. и спад от 57,1 % За първите десет дни продължението на глуповатата детска комедия от изминалата година „Diary of a Wimpy Kid” има 38,4 млн. и очакванията са за резултат около този на предшественика му, възлизащ на 64 млн.

На пето място с 9,4 млн. остава фармацевтичният трилър с Брадли Купър „Високо напрежение”, който бележи нов малък спад от 37,6%. До момента филмът е събрал 55,6 млн. и прогнозите базирани на поредните ниски спадове са за краен резултат от около 75-80 млн. На фона на 27-те милиона бюджет, това си е сериозен успех.

Тази седмица филмите от Топ 10 са донесли приходи от 111,8 милиона, което е с 33% по-малко от миналата година, когато „Сблъсъкът на титаните” оглави  класацията с 61,2 млн. и с 24% по-малко от 2009 г., когато „Бърз и яростен” дебютира на първа позиция със 71 млн.

Топ 10 според предварителните резултати:

# Име сед. Приходи Уикенд Промяна Общо приходи
1 Hop 1 $38,118,000 $38,118,000
2 Source Code 1 $15,053,000 $15,053,000
3 Insidious 1 $13,496,000 $13,496,000
4 Diary of a Wimpy Kid: Rodrick Rules 2 $10,200,000 -57.1% $38,355,000
5 Limitless 3 $9,402,000 -37.6% $55,604,000
6 The Lincoln Lawyer 3 $7,050,000 -34.4% $39,637,000
7 Sucker Punch 2 $6,085,000 -68.1% $29,876,000
8 Rango 5 $4,560,000 -53.3% $113,783,000
9 Paul 3 $4,335,000 -44.8% $31,934,000
10 Battle: Los Angeles 4 $3,500,000 -53.8% $78,466,000

Similar Posts

Вашият отговор на Дринов Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

4 Comments

  1. Виж какво ми написа за BLA предния път когато ставаше въпрос за бокс офиса.

    Гледам 10 място и пак ти казвам 100-те милиона няма да ги бъде. 🙂